2012. augusztus 29., szerda

A jövő kezdete - I. fejezet


Itt van az első fejezet. Az egész fictnek az a címe, hogy "A jövő kezdete", és a 4 évad 1. részétől indul. Nagyon remélem, hogy mindenkinek tetszeni fog. Légyszíves komizzatok, hogy milyen lett az első feji, mert ez nekem nagyon sokat jelent. A végén pipáljatok is, hogy mi a véleményetek. KÖSZÖNÖM! Puszi




I. fejezet
    - Hol vagyok? - kérdeztem a fölém magasodó embertől. Alig tudtam kivenni az alakját. A szemem még mindig nem tudott rendesen fókuszálni, ezért homályosan láttam őt.
    - Kórházban, Elena. - suttogta egy bársonyos hang.
    - Damon...- halkan szűrtem ki ezt az egy szót, mely nekem a világot jelentette. Még így is tudtam, hogy butaságot követtem el a múltban. Nem őt választottam. Óóó, te naiv, buta lány.
    - Igen, én vagyok. Itt vagyok melletted. - finoman végigsimított az arcomon. Az ujjai miatt hidegrázás tört rám, de jó érzés volt.
    - Mi történt? - karjaimmal megtámasztottam az asztalt. Asztalt? Miért fekszem én egy asztalon? Hirtelen minden kitisztult.  Autóbaleset, sok víz, ami a tüdőmbe került, és az a fájdalmas érzés, ami....ami megölt. De én most élek, ami azt jelenti, hogy vámpír lehetek. Meghalok vagy örökké élek?
    - Elena...
    - Meghaltam...- „leheltem”, és közben éreztem, hogy könnyeim kicsordulnak. A könnyek mardosták bőrömet, viszketni kezdett.
    - Annyira sajnálom. - magához húzott, és én beszippantottam édes bőrének illatát. Jaj, Elena, hogy lehettél ilyen hülye, hogy elengedd Őt? Hisz Ő volt a mindened. Nem! Ő a mindened. Olyan jó volt az ölelésében elveszni, annyira megnyugtató volt, de tudtam, hogy most nehéz feladat fog rám várni. Végleg meghalok, vagy vámpír leszek. És akkor örökre együtt lehetünk Damonnal.
    - Nem, Damon. Én sajnálom. - kiváltam az ölelésből, és mélyen az azúrkékszemébe néztem. - De most már tudom mit kell tennem.
    - Biztos, hogy vámpír akarsz lenni? Tudom, hogy azt mondtam, hogy nem tudlak elengedni. De ha te nem akarsz vámpír lenni, akkor...- szemei fájdalmat tükröztek, megszakadt a szívem. - elengedlek. A döntés rajtad áll. Én nem szólhatok bele. - megjelent egy könnycsepp a szemében, és szomorúan lehajtotta a fejét.
    - Nézz rám! - mindkét kezemmel lágyan megfogtam az arcát. - Te vagy az életem. A szerelmem. Ostoba voltam, hogy Stefant választottam. Veled akarok lenni, téged akarlak ölelni. És ha ehhez az kell hogy vámpír legyek. Vámpír leszek. - a számat rátapasztottam az övére. Annyira mennyei volt. - Szeretlek Damon. - kiváltam a csókból, és ezzel a két szóval ajándékoztam meg.
    - Elena, tudod, hogy én is nagyon szeretlek. - fülem mögé hajtott egy hajtincset, aztán az ajtó felé mutatott, ahol egy nő állt. - Igyál belőle és örökké együtt leszünk.

1 megjegyzés:

  1. Szia.

    Nagyon tetszik nekem ez az egész indulás.A történet tényleg szuper,én viszont azt hiányoltam,hogy Elena miért is döntött ilyen hirtelen Damon mellette.Nem azért mondom mert nem örülök neki,hanem egy jó tanács.Sok sikert kívánok a továbbiakban,és számíthatsz rám.
    Puszi

    VálaszTörlés